Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Fizetés, szállítás

Termékek árával kapcsolatos fontos információ
A Honlapon megjelenített Termékek vételára az általános forgalmi adót és egyéb közterheket
is tartalmazó módon (bruttó) van feltüntetve, a Termék ÁFA-kulcsának és a Webáruház
adóalanyiságára vonatkozó előírásoknak megfelelően. A Termékek mellett feltüntetett vételár
nem tartalmazza a kiszállítás költségét. A Termékek ára magyar forintban (Ft) kerül
feltüntetésre. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján
minden költséget tartalmaz, beleértve a szállítás díját is.

 

Rendelés visszaigazolásának folyamata
Az alábbi módokon jöhet létre Ön és a Webáruház között szerződés. Azt, hogy az alábbi két
lehetőség közül melyik módon jön létre a szerződésünk, a Honlapon történő tájékoztatásunk
és az általunk küldött emailek tartalmazzák.
1. Egy automatikus technikai visszaigazoló email .
Miután Ön elküldte részünkre a megrendelését a Honlapon, Ön1 e-mailt fog kapni tőlünk.
Az első email egy automatikus visszaigazoló e-mail, amelyben arról tájékoztatjuk, hogy
rendelése megérkezett a rendszerbe. Ez egy technikai jellegű rendszerüzenet, mely
tartalmazza az Ön által megadott adatokat (a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a
megrendelt Termékek felsorolását, mennyiségét, a Termék árát, szállítási költséget és a
fizetendő végösszeget).
Amennyiben azt tapasztalja, hogy az automata visszaigazoló e-mail tévesen tartalmazza az Ön
adatait, úgy ezt a tényt köteles velünk e-mail útján haladéktalanul közölni, ezzel együtt a
helyes adatait megadni. Amennyiben az automata visszaigazoló e-mail 24 órán belül nem
érkezik meg e-mail fiókjába, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, ugyanis elképzelhető, hogy
megrendelése technikai okok miatt nem érkezett meg rendszerünkbe.

Az Ön és a Webáruház között online módon megkötött Termék adásvételére vonatkozó
szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül. Az adásvételi szerződés alapján
a Webáruház dolog tulajdonjogának átruházására, Ön a vételár megfizetésére és a dolog
átvételére köteles.

2. Egy emailt küldünk a megrendelésének beérkezés után
Miután Ön elküldte részünkre a megrendelését a Honlapon, Ön egy e-mailt fog kapni tőlünk,
amely egyszerre tartalmazza:
a) az automatikus visszaigazolást, melyben arról tájékoztatjuk, hogy rendelése megérkezett
a rendszerbe és tartalmazza az Ön által megadott adatokat (a rendelés azonosítóját, a rendelés
dátumát, a megrendelt Termékek felsorolását, mennyiségét, a Termék árát, szállítási költséget
és a fizetendő végösszeget).
Amennyiben azt tapasztalja, hogy a visszaigazolás tévesen tartalmazza az Ön adatait, úgy ezt
a tényt köteles velünk e-mail útján haladéktalanul közölni, ezzel együtt a helyes adatait
megadni. Amennyiben a visszaigazoló és szerződést létrehozó e-mailünk 24 órán belül nem
érkezik meg e-mail fiókjába, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, ugyanis elképzelhető,
hogy megrendelése technikai okok miatt nem érkezett meg rendszerünkbe.
b) a Webáruház szerződéses (azaz az Ön ajánlatát/megrendelését elfogadó)
nyilatkozatát, amely az Ön megrendelésének beküldésének időpontjától számított legkésőbb
48 órán belül visszaigazolja a megrendelés teljesíthetőségét.
Szerződés létrejötte, a szerződés tartalma
Mikor jön létre a szerződés Ön és a Webáruház között?
Az ajánlat elfogadó e-mail a Webáruház részéről az Ön által tett ajánlat elfogadásának
minősül, mellyel létrejön a szerződés Ön és a Webáruház között abban az időpontban, amikor
a mi szerződéses nyilatkozatunkat tartalmazó email az Ön elektronikus levelezőrendszerében
hozzáférhetővé válik.

Milyen típusú szerződésnek minősül az Ön és a Webáruház között létrejött Szerződés?
Az Ön és a Webáruház között online módon megkötött Termék adásvételére vonatkozó
szerződés elektronikus úton megkötött adásvételi szerződésnek minősül. Az adásvételi
szerződés alapján a Webáruház dolog tulajdonjogának átruházására, Ön a vételár
megfizetésére és a dolog átvételére köteles.

Ajánlati kötöttség
Ön mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem
kapja meg a Webáruháztól az elküldött rendelésére, vagyis az ajánlatának elfogadására
(teljesítésére) irányuló ajánlat elfogadó visszaigazoló e-mailt.

A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Webáruházhoz, illetve Önhöz
megérkezettnek, amikor az a címzett részére hozzáférhetővé válik.
Amennyiben a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Ön hibás e-mail címet
adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt Ön nem tud
üzenetet fogadni, a Webáruház kizárja a felelősségét az Ön megrendelésének meghiúsulásáért
és a szerződés létrejöttének elmaradásáért.
Ha Ön rendelését már elküldte a Webáruház részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-
mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a Webáruház felé, a nem
kívánt vagy téves adat tartalmú rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.

Hibás ár
A lehető legnagyobb gondossággal járunk el a Termékek árának és Termékek leírásának
feltüntetésekor. Előfordulhat, hogy mégis a Termék szokásos piaci árától jelentősen eltérő árat
(akciós) jelenítünk meg és/vagy informatikai eszköz/szoftver hiba miatt irreális árat
tüntetünk fel.
Nyilvánvalóan hibás ár lehet az alábbi három eset bármelyike:
 0 Ft-os árat tüntet fel a Webáruház egy vagy több Terméknél,
 kedvezményes, de a kedvezmény tényleges mértékének nem megfelelően csökkentett
árat tüntet fel a Webáruház egy vagy több Terméknél,
 a tényleges árleszállítás szándéka nélkül, hibásan kikerülő árat tüntet fel a Webáruház
egy vagy több Terméknél, mely a kedvezményes piaci árszintnél is alacsonyabb.
Ilyen esetekben a Webáruház az alábbiakra jogosult:
a) nem fogadja el (elutasítja) az Ön a Webáruház szerződéses akaratától eltérő
tartalommal (irreálisan alacsony árral) létrejött ajánlatát
ÉS
b) választása szerint a valós szerződéses akaratának már megfelelő áron tesz ajánlattételi
felhívást Önnek (Ön nem köteles ezen az új áron új megrendelést leadni felénk),
VAGY
c) vagy a téves áron indult ajánlattételi folyamat eredménytelenül lezárultnak minősül és
a szerződés nem jön létre.
Fontosnak tartjuk kiemelni, hogy a kereskedelmi gyakorlat megítélése során az olyan
fogyasztó magatartását kell alapul venni, aki ésszerűen tájékozottan, az adott helyzetben
általában elvárható figyelmességgel és körültekintéssel jár el.
A Webáruház tehát feltételezi a Vásárlóról, hogy rendelésekor a tudatos fogyasztótól
elvárhatóak alapján jár el, tehát tisztában van a megrendelni kívánt Termék tulajdonságával,
jellemzőivel, és piaci árszintjével, így azzal is, ha a Terméknek a Webáruház által feltüntetett
ára nyilvánvalóan túl alacsony.

Számla

A Webáruház számlát állít ki az Ön vásárlásáról és a számlát e-mailben küldi el Önnek
és/vagy a csomagban helyezi el.
A Webáruház elektronikus számlát állít ki Önnek és Ön az ÁSZF elfogadásával beleegyezik
ebbe.

Fizetési módok
Az Ön által kiválasztott Termékek vételárát Ön többféle fizetési megoldással tudja
kiegyenlíteni. Az Ön rendelkezésére álló fizetési megoldások készlete időről-időre változik.
Az aktuálisan elérhető fizetési megoldásokról a Honlapon több helyen (pl. ikonokkal) és a
konkrét Termék megrendelésekor is tájékoztatjuk. Itt általános tájékoztatást adunk Önnek a
fizetési megoldásokról.
A megrendelés végösszegének kiegyenlítése az alábbi fizetési módok igénybevételével
lehetséges:
Banki átutalás: A megrendelés ellenértékét a Termék(ek) kiszállítását, illetve átvételét
megelőzően banki átutalással is kiegyenlítheti. A banki átutalás indítása előtt mindenképp
várja meg, amíg a Webáruház visszaigazolja az Ön megrendelését és megküldi Önnek a
szükséges átutalási utasításokat. A Webáruház bankszámlaszámát biztonságképpen
ellenőrizze le a 4 . pontban megadott bankszámla információ alapján.
Utánvétes fizetés: Amennyiben az „Utánvétel” fizetési módot is ki tudja választani a
konkrét megrendeléskor, a megrendelés értékének kiegyenlítése a kiszállítás vagy az
átvétel helyszínén történő átvételkor történik, készpénzben illetve a futárcégtől függően
bankkártyával. A Webáruház kizárólag magyar forintot (Ft) fogad el.
A Webáruház – az általa elfogadott fizetési módok tekintetében – nem alkalmaz eltérő
feltételeket a fizetési műveletre a Vásárló állampolgárságával, lakóhelyével vagy letelepedési
helyével, a fizetési számla számlavezetési helyével, a pénzforgalmi szolgáltató letelepedési
helyével vagy a készpénz-helyettesítő fizetési eszköz Unión belüli kibocsátásának helyével
kapcsolatos okok miatt.
A részletes fizetési megoldásokat az I. sz. Mellékletünk tartalmazza.

Szállítási feltételek
Általános tájékoztatás
Az Ön által kiválasztott Termékek többféle szállítási módon és időről-időre változó áron
rendelhetőek meg, egyes esetekben pedig akció keretében folyamatosan változó áron találja
ezeket meg. Az aktuálisan elérhető szállítási módozatokról és azok áráról, egyéb feltételeiről a
konkrét Termék megrendelésekor tájékoztatjuk. Itt az ÁSZF-ben csak általános tájékoztatást
adunk Önnek a szállítási feltételekről. A II. sz. mellékletben és a konkrét megrendelési

folyamat során további tájékoztatásokat adunk az egyes kiszállítási módokhoz kapcsolódó
részletes szállítási feltételekről.

Átvételi módok
a) Házhozszállítás
Házhozszállítás esetén kérjük, hogy olyan szállítási címet adjon meg, ahol napközben
elérhető.
Ha Ön a megjelölt időpontban nem tartózkodik a megadott szállítási címen és a csomag
átvétele meghiúsul, a futár értesítést hagy a megadott elérhetőségek valamelyikén. Az
értesítőn található szám segítségével lehetősége van a futárszolgálatnál új szállítási cím és
időpont megadására, illetve egyeztetésére. A futárszolgálat további 1 alkalommal kísérli meg
a megrendelt Termékek kiszállítását.
A futárszolgálat tehát összesen kétszeri kézbesítést kísérel meg, azonban, ha a 2. kiszállítás is
sikertelen – Önnek felróható okból -, akkor a 3. kiszállítást a Webáruház csak akkor kísérli
meg újból, ha Ön a megrendelés ellenértékét átutalással a Webáruház részére már megfizette
és a vételár a Webáruház számláján jóváírásra került.
A Webáruház fenntartja a jogot arra, hogy az egy megrendelésben szereplő Termékeket
egyszerre szállítja ki, részszállítás teljesítését nem vállalja.
b) Személyes átvétel/átvételi pont
Amennyiben Önnek a megrendelt Termékek átvételére személyes átvételt vagy más
csomagautomatás átvételt is biztosítunk a megrendelés során megadott lehetőségek között,
akkor az Ön által megvásárolt Termék azon időponttól vehető át a megadott átvételi ponton.
Az átvétel előtt kérjük várja meg, az átvétel lehetőségét megerősítő emailt vagy sms-t, amit a
Webáruház vagy annak megbízottja küld meg Önnek.

Termék átvételével kapcsolatos tájékoztatás
Amennyiben az lehetséges, a Termék(ek) átvételekor Ön köteles megvizsgálni, hogy a
csomagolás sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson és/vagy a
Terméke(ke)n, kérje a futártól jegyzőkönyv felvételét és/vagy haladéktalanul lépjen
kapcsolatba velünk. A 7. pontban részletezett kellékszavatossági igények kivételével utólagos
és/vagy jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem fogadunk el.

Szállítási határidő
A Webáruház a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, átlagosan 321 héten  belül,
de legkésőbb harminc napon belül köteles a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani)
a Terméket. Kiemelt időszakokban 60 nap is lehet
A konkrét szállítási határidőt minden esetben a Webáruház által küldött visszaigazolás
tartalmazza.

A Webáruház az Ön rendelését, a megrendelt Termék(ek) típusától függően a lehető
leghamarabb átadja a futárszolgálatnak. A tényleges szállítási idő ettől eltérhet a választott
módtól is függően. A Webáruház és/vagy a futárcég a szállítás napjáról e-mailben és/vagy
sms-ben előzetesen értesíti Önt.
A Webáruház késedelme esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló (lásd a
Fogalommeghatározásokat az I. Mellékletben) jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Webáruház a
póthatáridőn belül nem teljesít, a Fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni.
A Fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha
a) a Webáruház a szerződés teljesítését megtagadta
VAGY
b) a szerződést a Felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető
rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett
volna teljesíteni.

Kiszállítás kifizetési feltételhez kötése
Amennyiben Ön korábban már a megrendelt Terméket nem vette át (az elállási jog
gyakorlását kivéve), vagy a Termék nem kereste jelzéssel érkezett vissza a Webáruházhoz, a
Webáruház a vételár és a szállítási költségek előre történő megfizetéséhez kötheti a
megrendelés teljesítését.
A Webáruháznak jogában áll visszatartani a Termék(ek) átadását, amíg meg nem győződik
arról, hogy Ön a Termék árát sikeresen megfizette az elektronikus fizetési megoldás
igénybevételével (beleértve azt az esetet, amikor az átutalással fizetett Termék esetén a
Vásárló tagállama szerinti pénznemben utalja át a vételárat és az átváltás, valamint a banki
költségek miatt a Webáruházhoz nem érkezik meg a vételár és a szállítási díj alapján
meghatározott összeg). A Webáruház a vételár kiegészítésére hívja fel a Vásárlót, ha a
Termék árának megfizetésére nem teljes mértékben került sor.

Értékesítés külföldre
Amennyiben a Honlapon megadott feltételek szerint a Magyarországról rendelő személyek a
Termék kiszállítását kérhetik Magyarországra és/vagy bármely Európai Uniós tagállam
területére, ezt a lehetőséget kérheti a nem Magyarországról rendelő személy is. Ez azt jelenti,
hogy nem alkalmazunk hátrányos területi megkülönböztetést az egyes megrendelőkkel
szemben.
Amennyiben a Webáruház a megrendeléseket az Európai Unió (EU) területén belül külföldre
is kiszállítja a fentiek szerint, akkor a külföldi megrendelésekre is jelen ÁSZF rendelkezései
irányadóak azzal, hogy a jelen pont értelmezésében Vásárlónak
 az a Fogyasztó minősül, aki valamely EU tagállam állampolgára, vagy valamely EU
tagállamban lakóhellyel rendelkezik, vagy
 az a vállalkozás, amely valamely tagállamban letelepedési hellyel rendelkezik, és az
Európai Unión belül kizárólag végfelhasználás céljából vásárol árut vagy vesz igénybe
szolgáltatást.

A Honlapon található tartalom és az Önnel folytatott levelezésünk és egyéb adatközléseink
főleg magyar nyelven történnek, és nem vagyunk kötelesek a Vásárló választása szerinti
nyelven levelezni/telefonálni a Vásárlóval.

Kárveszély átszállása
Ha a Vásárló Fogyasztónak minősül (lásd a fogalommeghatározásokat az I . Mellékletben) és a
Webáruház vállalja a Termék(ek) Fogyasztóhoz történő eljuttatását, a kárveszély akkor száll
át a Vásárlóra, amikor a Vásárló vagy az általa kijelölt harmadik személy birtokba veszi a
Termék(ek)et. A kárveszély a fuvarozónak történő átadáskor átszáll a Vásárlóra, ha a
fuvarozót a Vásárló bízta meg, feltéve, hogy a fuvarozót nem a Webáruház ajánlotta.